دانستنیها
الَّذِينَ آمَنُواْ وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُم بِذِكْرِ اللّهِ أَلاَ بِذِكْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ

آمار مطالب

کل مطالب : 24
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 15
باردید دیروز : 8
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 123
بازدید سال : 600
بازدید کلی : 70537

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ایرانی سلام و آدرس iranisalam.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 70537
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : ایرانی سلام
تاریخ : پنج شنبه 6 بهمن 1390
نظرات

  

گاهی لازم است

لازم است گاهی از خانه بیرون بیایی و خوب فکر کنی ببینی باز هم می خواهی به آن خانه برگردی  یا  نه ؟

لازم است گاهی از خانه بیرون بیایی و خوب فکر کنی ببینی آیا کسانی که داخل هستند از اینکه تو  دوباره به خانه بیایی خوشحال خواهند شد   یا  نه ؟

لازم است گاهی درختی ، گلی را آب بدهی ، حیوانی را نوازش کنی ، غذا بدهی ببینی هنوز از طبیعت چیزی در وجودت هست  یا  نه ؟

لازم است گاهی پای کامپیوترت نباشی ، گوگل و ایمیل را بی خیال شوی ، با خانواده ات دور هم بنشینید ، یا گوش به درد دل رفیقت بدهی و ببینی زندگی فقط همین آهن پارۀ برقی است  یا  نه ؟

لازم است گاهی بخشی از حقوقت را بدهی به یک انسان محتاج تا ببینی در تقسیم عشق در نهایت برنده ای  یا  بازنده ؟

لازم است گاهی عیسی باشی ، ایوب باشی ، انسان باشی . ببینی میشود  یا  نه ؟

و بالاخره لاز است گاهی از خود بیرون آمده و از فاصله ای دورتر به خودت بنگری و از خود بپرسی که سالها سپری شد تا آن شوم که اکنون هستم آیا ارزشش را داشت ؟



تعداد بازدید از این مطلب: 583
موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید من در نظر دارم تا توسط اين وبلاگ با شما عزيزان باشم . از شما هم تـقاضا دارم تا انتقــــادات ، پـــيشـنهادات خـود را بــرای هر چه بهتر کردن مطالب بيـــان کنيد . من سعـي میکنم همه مسائل اخــلاقي را رعـايت نموده تا وبلاگي محبوب داشـتــه باشم . اگر از وبلاگ من خوشتون آمد نظر بدهید در پايان هم از همه شما کمال تشکر را دارم .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود